Hallå..jag igen..!!

Ska vi skratta eller gråta..??

Jaa..det bestämmer du själv..för min egen del

väljer jag nåt mellanting..nåt lite bekvämt ingenting..!

Så där lagom svenskt..vare sig hit eller dit..

”Livet går vidare..Jag klarar mig..”

och jag kan väl inte göra annat än att hålla med..

Livet går alltid vidare, vad som än händer..

Det finns som inte så mycket att göra åt det.

Och det är väl kanske tur det..hur fan skulle det vara

att älta allt om och om igen?? Nä..livet ska rulla på!!

Livet består hela tiden av val..men ibland blir valen nog

så jäkla knepiga..Jag försöker tänka förnuftigt..försöker

tänka några steg framåt..

Men skit samma just nu..

Jag ville inte säga det..men..det är väl Carpe Diem som gäller!!

Ok..Ni må ha det denna dag..Må bäst mina vänner!!



Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0