Hemligheter och konstiga fräcka saker ..

Jag e rastlös...
lite nervös
det kryper små små myror i min mage
för imorgon
imorgon...
ska jag ge mig på ett försök att vara normal....

Det var sista gången
aldrig mer...
Inte på ett tag iallfall
Inte mer denna vecka....
ska försöka
ja, absolut ska inte mer idag iallfall....
det vet jag
tror jag.....

Ganska konstigt
lite lustigt
men sån jag e just nu
ganska konstig lite lustig...

Kanske så enkelt det e
kanske jag egentligen inte alls e lite konstig och lustig
bara grymt normal

Vem vet
inte jag
och det skiter jag i...

Lite vilse i pannkakan är jag nog ;))


Men ni får ta mig som jag är ..

Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0