Älskas ..

Det är helvetes skit att behöva ha sånt trassel. Det går inte att klippa bort. Det finns i alla fall ett barn som fortfarande egentligen behöver oss båda två. Men det brister. Det brister alldeles katastrofalt och det går inte att prata om det. Han studsar iväg till sin nya bekväma värld och tänker som vanligt på sig själv först och främst. Det är jag som skyddar. Ja det gör jag. Jag har en skuld till alla mina barn som lät dem växa upp i ogräset. Jag gör allt jag kan för att sona det. jag försakar mig själv. Det är mitt val. Men ibland är det för mycket att vara ensam och mamma och pappa samtidigt...


Skyddarna ..

Det är inte husets spöken. Det är mina. Det är mina änglar, mina skyddare, som finns här.


Nu återvänder det goda igen. Att stiga upp i tid på morgonen och ta hand om mig. lata lite i soffan med en kopp kaffe, ha drömt drömmar som läker min själ.Tro att jag kommer att orka den här dagen trots att det gör ont.
Att jag är värd att älskas fullt ut!




Va rädd om er,kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0